Als seniorenlid van onze vereniging draai je twee kantine-/bardiensten per jaar. Gezellig, verbinding, andere leden leren kennen en is een leuke bijkomstigheid dat we de prijzen vriendelijk kunnen houden.
We proberen de kantine (bijna) het gehele jaar open te houden, maar we zijn daarin afhankelijk van het inplannen door de leden. In principe is de kantine doordeweeks van 19.30 tot 23.00 uur, in het weekend tijdens de competitiedagen en bij evenementen de hele dag open. Met uitzondering van de schoolvakanties.
De kantinecommissie is verantwoordelijk voor de kantinedienst planning. De uitnodiging met het verzoek je in te schrijven voor de kantinedienst ontvang je in. het begin van het jaar. Leden dienen zelf de bardienst in te plannen of -begin van het jaar bij de oproep direct- aan te geven de twee diensten af te willen open voor € 60. niets in voor de gevraagde datum dat wordt je automatisch ingepland.
Het kan voorkomen dat de kantinecommissie leden indeelt op nog niet ingevulde kantinediensten. Blijkt aan het einde van het jaar dat een lid geen twee bardiensten heeft gedaan dan dienen deze achteraf alsnog te worden afgekocht voor € 60 per dienst (let op: dit is dus 2x zo duur als afkopen start van het jaar!).
Dit geldt ook voor het het geval een lid niet is komen opdagen bij een ingeroosterde dienst.
Ontvang jij de mails over de kantinedienst niet? Controleer dan je mailadres of geef wijzigingen door bij de kantinecommissie of het secretariaat.
Reglement Bardiensten Heb Durf 2025
Bekijk hier het volledige reglement bardienst reglement heb durf 2025.pdf .
Kantinedienst inplannen
Voor de planning van het kantinerooster gebruiken we de KNLTB Club App. Hiermee kan elk lid zelf een geschikte kantinedienst in het rooster inplannen. Automatisch zal er voorafgaand aan de kantinedienst 2x een herinnering gestuurd worden: namelijk 1 week en 1 dag van te voren. Het rooster is ook via de KNLTB Club App te bekijken.
Het herplannen van een reeds ingeplande dienst gaat niet via de app, hiervoor dien je contact op te nemen met de kantinecommissie. Zie ook opties hier onder.
Bij het niet verschijnen wacht een duurdere afkoop bardienst van € 60, dus meteen even noteren die data!
Verhinderd
Mocht blijken dat de ingeplande kantinedienst toch niet gelegen komt, dan zijn er een aantal mogelijkheden. Belangrijk is wel dat een lid zelf verantwoordelijk is voor de vervanging van de kantinedienst als ze niet kunnen. Het is niet de bedoeling dat deze verantwoordelijkheid afgeschoven wordt naar de kantinecommiisie, de beheerders van het rooster.
- Je kunt voor € 8 per uur zelf een invaller regelen (zie lijstje hier onder). Je dient zelf met de invaller af te rekenen.
- Ruil je dienst met die van een ander lid. Kijk hiervoor in het rooster. Geef dit wel even door aan de kantinecommissie, zodat het rooster hierop aanpast kan worden.
Betaalde invallers voor kantinedienst
Lara Schot | 06-55537211 |
Yentl Becht | 06-48191121 |
Bjarne van Vlaanderen | 06-16908331 |
Seb Verhoef | 06-27359590 |
Vincent Evers | 06-47338029 |
Maurits Evers | 06-16756561 |
Martina Torres Poblet | 06-15135225 |
Daniela Poblet van Loo | 06-27839033 |
Anouk Bouber | 06-30126344 |
Nynke de Jager | 06-18560367 |
Maartje de Wilde | 06-42031030 |
Sam Posthumus | 06-13708948 |
Robert Rutgers | 06-15506899 |
Pippa van der Lee | 06-39331151 |
Eva van Veen | 06-12421914 |